PATRIOTI
  • ÚVODNÍ ZPRÁVY
  • VOLBY
    • VOLBY 2022
    • Volby 2018 – 2022
      • Naši kandidáti
      • Volební program
      • Plakáty a bannery
      • Tiskoviny a letáky
      • pel-mel
    • Volby 2014 – 2018
      • Naši kandidáti
      • Program pro volby do zastupitelstva
      • Večerník pro Prahu 21
      • SÚL a Patrioti – Volba pro Prahu 21
    • Volby 2020 – 2026 Senát PČR
    • Volby 2019 – 2024 do EP
  • VLAŠTOVKY DOBRÝCH ZPRÁV
  • ČASOPISY
    • Újezdský zpravodaj 2022
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Politik agendy MA 21
      • Ostatní články 2022
    • Újezdský zpravodaj 2021
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Politik agendy MA 21
      • Ostatní články 2021
    • Újezdský zpravodaj 2020
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Újezdský zpravodaj 2019
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Újezdský zpravodaj 2018
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Újezdský zpravodaj 2017
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Újezdský zpravodaj 2016
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Újezdský zpravodaj 2015
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
    • Újezdský zpravodaj 2014
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Újezdský zpravodaj 2013
      • Sloupky zastupitele Duchka
      • Články J. Lameše
      • Ostatní články
    • Časopisy SÚL a Oko
    • Spolek OKO ve zpravodaji
    • Parlamentní listy
  • ARCHIV
    • KULTURA A OSVĚTA
    • MAGAZÍN OKO
    • KORONAVIRUS
    • ZASTUPITELSKÉ VIDEOPERLY
      • Perla č. 1 – Výběrové řízení na tajemníka
      • Perla č. 2 – Zatloukající radní Jeníček
      • Perla č. 3 – K. J. Č. není každý blbec!
      • Perla č. 4 – Marioneta
      • Perla č. 5 – Pan pravdomluvný
      • Perla č. 6 – Poctivý výběr šéfredaktora
      • Perla č. 7 – Obvinění Spolku Oko
      • Perla č. 8 – Svatá pravda
      • Perla č. 9 – Liška podšitá, had na prsou?
      • Perla č. 10 – Choroba
      • Perla č. 11 – Uschlý STROM
      • Perla č. 12 – Časomíra
      • Perla č. 13 – Jako Kurka!
      • Perla č. 14 – Všehoschopná starostka
      • Perla č. 15 – Interpelace (6/2017)
      • Perla č. 16 – Královna
    • WILLKOMENN
      • Už vás volit nebudeme
      • Éljen Magyarország!!
      • Gang nadřazených sionistů
      • Bubák po česku
      • Další zajímavá videa
      • Generace 21
    • UVÁDÍME NA PRAVOU MÍRU
      • Díl první: Nákup nového automobilu
      • Díl druhý: Jak Jeníček loupal perníček
      • Díl třetí: Kdo nahradí tajemníka?
      • Díl čtvrtý: Výběr šéfredaktora ÚZ
      • Díl pátý: J. Lameš o sloupku P. Roušara
      • Díl šestý: P. Roušar vs RMČ
      • Díl sedmý: Hasičská zbrojnice, plac před ZŠ
      • Díl osmý: Revitalizace prameniště
      • Díl devátý: sloupek p. Roušara
      • Díl desátý: článek paní Kazdové
      • PATRIOTI ČR
    • UŽITEČNÉ KONTAKTY
    • KONTAKTY A ODKKAZY
    • VOLBA PREZIDENTA USA
      • Volba prezidenta USA – listopad 2020
      • Volba prezidenta USA – prosinec 2020
      • Volba prezidenta USA – leden 2021
  • ŠKOLSTVÍ
    • Alternativní (svobodná) ZŠ
    • Masarykova ZŠ
  • KAUZY
    • Ideal Lux
    • Kynologické cvičiště
    • Prameniště Běchovického potoka
    • Spirit Finance
    • Referendum – zdravotní středisko
    • Trampoty zelených klaunů
  • 21 BEZ HAZARDU
    • 21 bez hazardu 2018 – 2022
    • 21 bez hazardu 2010 – 2018
  • VIDEA

Pozdě bycha honit

 

Příběh s „pozastavením“ školního časopisu by mohl mít i několik jiných názvů:

„Jak zaříznout svobodu slova“, „Jak sebrat pocit partnerství“, „Jak zničit pedagoga“, „Jak nepřiznat chybu“, „Jak stresovat žáky“, „Jak zašlápnout kritické myšlení“, „Jak se tvrdé jádro udrželo u moci“, „Jak tvrdé jádro nic nepochopilo“ atd.

To vše obsahuje kauza školního časopisu.

 

Základním kamenem úrazu „pozastavení“ a následného úplného zastavení vydávání školního časopisu je, že vedení školy nevytvořilo, ani neiniciovalo žádná pravidla pro vydávání, která by byla zveřejněna a současně předem prokonzultována s pedagogickou radou, pedagogickým sborem, komisí výchovy a vzdělávání, školskou radou, zřizovatelem, žákovským parlamentem, dětmi a rodiči. Šlo o fatální manažerské selhání nejen vedení školy, ale všech přisluhovaček, manipulátorek a současných „kamenujících svatých školních soudkyň“. A to už od samého počátku vydávání časopisu. Do selhání spadá například i netečnost vůči pasážím již ve druhém čísle, z nichž je patrné, že časopis nabírá nezávislejší směr, ale i neuvěřitelně dlouhá doba několika týdnů stresu, kterým musely projít zúčastněné děti při vyšetřování okolností kolem třetího vydání. Bez ohledu na to, kdo ony stresy způsobil. Ale milá školo, pozdě bycha honit.
Je proto velmi nedůstojné a nespravedlivé z jakéhokoliv důvodu se vozit po pedagogovi, který se řídil osobním a pedagogickým umem, citem, rozumem, smyslem pro vydavatelskou práci a dal nebývalý prostor pro svobodné vyjádření žákům. Ti možná poprvé v životě poznali, že svoboda projevu ve škole může přinést nejen rovné a široké partnerství, ale i právo vyslovit kritický názor bez strachu z potrestání. A právě proto byl časopis zardoušen dřív, než vůbec mohl překonat počáteční krůčky, než vůbec mohl dospět. To, co se se školním časopisem stalo, je hanbou i ostudou školy, ukázkou myšlení z minulého století. Bohužel v reálném čase roku 2016. 
A jak jsem k výše uvedenému došel? Poprvé se totiž ke mně dostaly ze školy výhrady/důvody pro “pozastavení” třetího čísla školního časopisu, po kterém už žádné další nevyšlo. Výhrady jsou doplněny jednostranným (školním) chronologickým popisem dějů kolem vydání třetího čísla, při kterých docházelo k něčemu, co bych neváhal nazvat vyslýcháním dětí, neschopností, nerozhodností, zlobou i hloupostí. Škola situaci před rokem zjevně nezvládla, v důsledku čehož se postupně objevovaly protichůdné názory dětí, rodičů, strach i dětské slzy. To je velmi zlé, protože do tohoto bodu se škola vůbec nesměla dostat. Samotné vyšetřování a šťourání si mohla odpustit, stejně tak jakýsi hon na „čarodějnici“ a v klidu a především moudře připravit pravidla pro čtvrté číslo. A časopis mohl bez problémů pokračovat. Pokud by však vládnoucí jádro školy nebylo neskutečně vztahovačné, přesvědčené o své neomylné nedotknutelnosti a pyšně přemoudřelé. Ono by se pak možná ukázalo, že svobodná pravidla pro školní časopis ani není schopno připravit.
Z výhrad školy vůči třetímu číslu (jež stály na počátku úplného zastavení vydávání) a popisovaných dějů je však příliš patrné, že škole nešlo ani tak o děti, ale především o uhájení vlastních letitých pozic. Utvrdilo mě to však v názoru, že nastal čas, aby někteří pedagogové opustili základní školu. Byla by to ta nejlepší věc, kterou by pro zdravou budoucnost žáků, které již evidentně nerozumí, měli udělat.

Zde je oněch šest výhrad (slíbených v diskusi na facebooku):

1. Obrat ředitelky
Zde v časopisu vadil obrat „paní ředitelka zase obrátila“ v rozhovoru s pí ředitelkou.
Všimněte si, že výtka postrádá i jedno slovo oproti originálu. Ale i bez tohoto detailu je výhrada úsměvná. Prostě žáci popsali fakt a napsali, jak vnímají slova pí ředitelky, jak na ně její slova zapůsobila. Dělat z toho vědu je nesmyslné, chyba nebyla na přijímači, ale spíše na vysílači.
Nicméně potřeba manipulovat i se samotnými redaktory byla zjevně silnější. Takto ale vznikají především rozhovory na objednávku zpovídaného.

2. Svoboda učení
V přiloženém sloupci mělo vadit povídání, že učitelé v chrudimské škole mají velkou míru svobody učení. A z těchto slov potrefení „školní cenzoři“ dovodili, že je tím též tvrzeno, že stejnou svobodu učitelé v újezdské škole nemají.
Výhrada je absurdní, protože ať je pravda jakákoliv, šlo o něčí pohled, něčí názor na konkrétní, chrudimskou školu. Účelové (anebo potrefené?) vyvozování připomíná dobu podezírání, dobu, kdy pouliční udavači slyšeli i trávu růst a soudci poplatní režimu za každou větou našli to, co měli najít, aby mohli nepohodlného občana odsoudit. Ale to ještě neexistovala svoboda slova…
Paradoxní však je, že jsem byl svědkem veřejného tvrzení zástupců školy, že ze strany ČŠI jsou samá omezení a pořád se něco nesmí apod. Zde si tedy kritici sloupku protiřečí s vlastním dřívějším prohlášením. Buď je tedy ČŠI škrtí, nebo mohou svobodně učit. Ale ne obojí!

3. Podepiš, podepiš, podepiš!
“Učit se, učit se, učit se!” zřejmě vystřídalo expresívnější “Podepiš, podepiš, podepiš!”
V této části časopisu byly požadovány podpisy žáků pod články. Ale proč?
Šlo o zajímavou sondáž, názorové vyjádření – anketu. Pokud se škola chce o sobě něco dozvědět, měla by si přiznat, že ne každý žák se pod svůj názor odváží podepsat, pokud v něm zrovna škole nepochlebuje. Za sebe mohu říci, že když jsem viděl reakce některých kantorek na KS, uvědomil jsem si tu šílenost. Pokud se totiž některé kantorky k dětem chovají stejně, jako se chovaly na KS k rodičům, tak bych se strachu žáků ani nedivil. Dokonce bych jim po tom, co jsem viděl, s největší pravděpodobností anonymitu i doporučil.
Ono je celkem i běžné, že pokud se chcete něco opravdu dozvědět, musíte odstranit bariéry případného strachu, obavy z postižení. Je to běžná praxe u soudů, při ochraně svědků, je to běžná praxe u různých anket a průzkumů. V tomto případě se žáci svobodně vyjádřili k problematice zákazu mobilů a přidali i jiné postřehy. Porovnejte si však přípravnou verzi s finální. Zdá se, že některé názory chybí… A proč? Odpověď najdeme ve stejném čísle v rozhovoru s pí ředitelkou.
Paní ředitelka, vědoma si možného zasednutí kantora na žáka, sama mluví o anketě až pro deváťáky, právě aby eliminovala ono zasednutí. Jaký je tedy rozdíl mezi názory, či anketou anonymní a průzkumem na konci studia? No veliký. V prvním případě škola zachytí problémy dřív, než bude pozdě, ve druhém si u jména žáka může především zaškrtnout kolonku propuštěn.
(Obě ukázky vpravo lze zvětšit)

4. Johny Pěnkava
Požadováno je odstranění zvoleného pseudonymu Johny Pěnkava a pátrání po identitě osoby.
Z článku je cítit, že je spíše jakousi směskou postřehů a názorů více autorů. Který z nich se tedy měl pod článek podepsat? Všichni? Všech XY žáků? A podle jakých pravidel, když žádná nejsou? Tato výhrada je nekorektní, ubohá a dokonce i velmi podivná. A víte proč? Podívejte se dobře na konec článku vpravo. Je tam uvedeno „REDAKCE“. Slovo, které cenzoři zcela (záměrně) přehlížejí.
(Poklepem na článek si jej zvětšíte)

5. Rozhořčení nad rasistou
Šlo o rozhovor dvou žákyň o ZŠ Kunratice. Jedna druhé sděluje, že pan ředitel školy odpovídal na všechny dotazy, děti z naší školy bral jako partnery a má smysl pro humor.
Druhá žákyně na to reagovala takto:

Slovo „rasistického“ však vzbudilo vášně, vyvolalo pohoršení…
Víte, co mě napadlo? Film „Vyšší princip“. V podstatě vědomý, ale nevinný, nedomyšlený žert středoškolských študáků s namalováním knírku a vousů na portrét Heydricha je stál život. Zde však šlo o zcela nevinně vyřčené slovo ze světa dětí. A tohle je to, oč tu běží. Učitelky naprosto ztratily kontakt s realitou. Nešlo o kritiku naší ředitelky, takové dovozování učitelek už hraničí s paranoidní představivostí a rodiče by opravdu měli zbystřit, komu své potomky svěřují.
Rasistický je dnes podle dětí v Újezdě, v Klánovicích a dalším okolí kdokoliv. Stačí dětem naslouchat. Ony to tak plácají, ale příliš nedomýšlejí, nemyslí. Berou to jako dobrý slang. Však ony ty přemoudřelé sovy školní v mládí také nebyly jiné. Pohoršení proto bylo neadekvátní – neporozuměním dětskému vyjadřování. Houby by se stalo, kdyby výraz zůstal a v příštím čísle mohla třeba vzniknout nad nevhodným slovem polemika. Pomohla by tentokrát mnohem více žákům uvědomit si, co vlastně plácají. Jenomže to by učitelky-cenzorky musely porozumět světu dětí. Ale zjevně se o to nesnaží, neusilují, nebo to prostě nezvládají.
S předvedeným přístupem však spíše ztratily k dětskému světu klíč, ale ujistily se v pocitu nadřazenosti a nepřidělaly si další práci.
6. Otřesný odstavec
Za otřesný byl označen odstavec, v němž si žákyně měla všimnout následujícího: … když přijde do kolektivu někdo, kdo má čerstvé nápady a chce něco změnit, je v podstatě vyřazen z kolektivu…
Co k tomu dodat? Snad jen, že nejlepší zřejmě je, když do kolektivu přijde někdo, kdo nemá žádné nápady a nechce nic měnit. Takový příznivec teplého místečka je pak vřele zařazen do kolektivu.
Co z toho všeho plyne? Buď dojde ve škole k personálnímu výbuchu, nebo je nutné si vzít příklad z rozhodnutí starostky Čechové, která po 7 letech řízení újezdského školství zhodnotila svůj mizerný přínos ve svěřené oblasti a svoji dceru dala od září do jiné školy.
Ale co ti rodiče, kteří tuto možnost nemají?

Zde klikněte pro přesměrování na stránku věnovanou Masarykově základní škole
Petr Duchek

 

⇓ STRÁNKY, KTERÉ BY VÁS TAKÉ MOHLY ZAJÍMAT ⇓

Masarykova ZŠ
Stránka věnovaná Masarykově ZŠ
Ohledně Masarykovy ZŠ by se dalo psát mnoho a nekonečně. Na této stránce najdete, jak jsme
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
Videoperla č. 3
Videoperla č. 3 – Starostka Čechová není každý blbec
O tom, že paní starostka není každý blbec se můžete přesvědčit ve videosestřihu, který je věnován avantgardním názorům na vzdělání.
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
Stanovisko
Stanovisko
Odchody kvalifikovaných učitelů, váznoucí komunikace mezi vedením školy a rodiči, petice i poněkud zvláštní vnímání situace kolem újezdského školství některými zastupiteli, různá prohlášení a stanoviska… To je jen část toho, co nás sice v lecčems mrzí, občas i šokuje, ale většinou vlastně ani nepřekvapuje. Rozhodně nás však nenechává lhostejné, neboť to, čeho jsme nyní svědky, je už možné nazvat hlubokou krizí újezdského základního školství.
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
Videoperla č. 13
Videoperla č. 13 – Jako Kurka!
Tato videoperla by se mohla klidně jmenovat „Jak málo stačí říct“ a tím by mohlo být řečeno vše. Pak už by stačilo jen shlédnout krátký videozáznam.
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
Cenzura průzkumu ...
Cenzura průzkumu SCIO v Masarykově ZŠ
Kdo by si jen pomyslil, že cenzura zasáhne i oblast pro rodiče tak zásadní. Výsledky průzkumu mají jen vyvolení, často samozvaně a ostatní rodiče, odborníci, občané a zastupitelé se tak stávají občany druhořadé kategorie.
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
Videoperla č. 15
Videoperla č. 15 – Interpelace (6/2017)
Následující 4 interpelace jsou bohužel další ukázkou arogance moci (byť se u nich i zasmějete) a doplňují předcházející videoperlu č. 14. Ti u vesla si prostě myslí, že si mohou dovolit všechno. Bohužel se nejedná o ojedinělý jev v našem zastupitelstvu. Podívejme se tedy na kladení a vypořádání některých otázek v interpelacích na 16. jednání zastupitelstva v červnu 2017.
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
Stížnost na pokusy ...
Stížnost na pokusy P. Roušara zasahovat do výuky v MZŠ shledala ČŠI jako důvodnou!!
Na základě stížnosti nespokojených rodičů, kterým vadilo, že ředitel ZŠ Polesná Mgr. Kurka umožňuje starostovi „obce“ RNDr. Roušarovi, aby pravidelně docházel na celé dopoledne do jednotlivých tříd ZŠ a tam po dobu 3,5 – 4 hodiny vykládal dětem své vize, „vyučoval“ je paměťovou metodu, vysvětloval jim a zkoušel je ze svého „Desatera správného Újezďáka“ a nahrával si je na svou videokameru,
Pokračování textu…
Zobrazit více
Zobrazit méně
26.6.2017

Post navigation

Podporujeme petici kynologů → ← Holota pokrytecká

7.12.2023

TRAMPOTY ZELENÝCH KLAUNŮ

Člověk by nevěřil, čeho všeho jsou schopni. Jsou velmi agilní, ale často kontraproduktivní.

DALŠÍ AKTUALITY

Schůzka i vysvětlení s pí radní H. Kordovou Marvanovou

Schůzka i vysvětlení s pí radní H. Kordovou Marvanovou

V srpnu 2022 jsme se sešli s radní hl. m. Prahy, paní H. Kordovou Marvanovou (dříve STAN), relativně nově občankou Újezda nad Lesy. Chtěli jsme znát důvody, proč v roce 2019 nejdříve nereagovala [...]

More Info
Přeložka I/12 v nedohlednu?

Přeložka I/12 v nedohlednu?

Požádal jsem o znění žaloby Prahy 20 ve věci zrušení části Zásad územního rozvoje hlavního města Prahy a části Územního plánu hlavního města Prahy, které se týkají silnice 511, úseku 510, […]

More Info
Kočovný politický marketing Marvanová, s. r. o.

Kočovný politický marketing Marvanová, s. r. o.

Pro mnohé název článku zábavný, pro jiné pohoršující. On však je velkým zrcadlem postojů pravděpodobně největší politické turistky v ČR od sametové revoluce. Onen extrémní politický turismus by [...]

More Info
Prosba k starostům obcí a MČ kolem přeložky I/12. Spojte se!

Prosba k starostům obcí a MČ kolem přeložky I/12. Spojte se!

Konečně jsme se dočkali územního rozhodnutí ve věci přeložky z Úval do Běchovic. Téměř současně však zastupitelstvo Horních Počernic schválilo usnesení o žalobě kvůli neuspokojivým kompenzačním [...]

More Info
Obchvat I/12 s územním rozhodnutím

Obchvat I/12 s územním rozhodnutím

Přeložka I/12, o které mluvíme jako o "našem" obchvatu, získala po mnoha letech konečně územní rozhodnutí. Uvidíme, zda už tak zůstane nebo dojde ještě na nějaké úpravy. de najdete samotné […]

More Info
Sloupky, články, komentáře

Sloupky, články, komentáře

Všechny naše články za rok 2022 najdete v rubrice “ČASOPISY”.

More Info
“Slepičák” na Praze 21 a související příběhy

“Slepičák” na Praze 21 a související příběhy

Kauza kolem skupiny organizovaného zločinu, která otřásá celým hnutím STAN (a nejspíše neskončí jen tady) je mimořádně zajímavá i pro Prahu 21. Patrioti na tomto webu mají od půlky roku […]

More Info
Patrioti zachránili Újezd nad Lesy před 2letým kolapsem

Patrioti zachránili Újezd nad Lesy před 2letým kolapsem

Když před necelým rokem předseda komise zdravé městské části a MA21, současně náš zastupitel MČ a politik MA21 prosazoval uskutečnění kulatého stolu (setkání radnice s občany) k BUS pruhu, [...]

More Info
Kulatý stůl k BUS pruhu

Kulatý stůl k BUS pruhu

Veřejné projednání stavby BUS pruhu mezi Újezdem nad Lesy a Běchovicemi proběhne dne 3. května mezi 17 a 19 hodinou u Blatovkého rybníka. Všichni, kteří se o tuto stavbu zajímáte, […]

More Info
Komentář J. Lameše v Listárně ÚZ – prosinec 2021

Komentář J. Lameše v Listárně ÚZ – prosinec 2021

RADNÍ MARVANOVÁ NEPODPOŘILA OBCHVAT Nepříjemné překvapení připravila všem újezdským občanům radní Kordová-Marvanová (STAN), která nepodpořila na Zastupitelstvu HMP výkupy pozemků pro náš [...]

More Info

Štítky zpráv

Alternativní (svobodná) škola Doprava Hazard Islám a imigrace Kanalizace Klánovice Klánovický zpravodaj Koalice v čase Kultura a osvěta Kynologové MA 21 Masarykova ZŠ Otevřený Újezd Patrioti Petice Piráti a STAN Podvodník Politik Jan Slezák Politik Pavel Roušar Politička K. J. Čechová Prodej obecních pozemků společnosti Ideal Lux Rada MČ Revitalizace prameniště Soukromníci Spirit finance Spolek OKO Trampoty zelených klaunů Trikolóra Vlaštovky dobrých zpráv Volby Zastupitelstvo Zdravotní středisko Újezdský STROM Újezdský zpravodaj Úřad MČ

Zastupitelské videoperly z let 2010 - 2018

Zastupitelské videoperly:

Nezapomenutelné projevy našich čelních představitelů.

1. Bylo, nebylo...

Starostka K. J. Čechová vysvětluje výběrové řízení na tajemníka úřadu.

2. Zatloukat, zatloukat, zatloukat...

Když má radní Jeníček slabší pamět.

3. Vysokou školu má každý blbec!

Už je konečně jasné, proč starostka zatloukala, že nemá maturitu.

4. Mistr loutkář a jeho loutka

Když místostarosta Slezák velí a kdo neumí, poslouchá.

5. Já pravdomluvný...

Jak místostarosta Roušar ujistil voliče, že má pravdu.

6. Poctivý výběr...

Když je potřeba dosadit do funkce předem vyvoleného...

7. Obvinění Spolku Oko

Napadení spolku z oficiálních míst se hroutí jako domeček z karet.

8. NNO a politika

Hranice mezi Újezdským STROMem a Otevřeným Újezdem je více než rozmazaná.

9. Je to liška, nebo had?

Když místostarosta Slezák přinejmenším zapomněl na své vlastní hlasování i usnesení RMČ.

10. Choroba

Už v základní škole nás učili, doplnit si učivo za dobu nemoci.

11. Stromoví lidé

Případ jednoho uschlého stromu znovu připomněl řádění zeleného šílenství.

12. Časomíra

Umlčování, jako nástroj k udržení moci.

13. Jako Kurka!

Politické slibování a panovačně agresivní jednání starostky Čechové.

14. Všehoschopná starostka

Lhaní, ztrácení paměti a falšování dokumentů - krátká vizitka politika.

15. Interpelace (6/2017)

Jak se vypořádávají mocní s interpelacemi.

16. Královna

Starostka si po několika letech usmyslela, že oslovení "Paní Čechová" je nedostatečné.

DISKUSNÍ FACEBOOK

Pokud s námi budete chtít diskutovat především o Praze 21, využijte k tomu skupinu "Újezd nad Lesy - Praha 21 - Diskusní fórum", kde jsme nejčastěji k zastižení (nebo společnou stránku Patriotů, Trikolory a Přísahy pro Prahu 21 nebo samostatnou stránku Patriotů pro Prahu 21). Do skupiny se dostanete kliknutím na obrázek nebo tlačítko facebook. Samozřejmě je potřeba mít u Facebooku zřízený osobní profil a být přihlášený. Skupina je otevřená (viditelná), avšak vkládat a dostávat upozornění na příspěvky, komentáře a reakce na ně mohou jen členové skupiny. Před vstupem do skupiny si ale přečtěte její pravidla diskuse. Podobně i stránky jsou otevřené, ale aktivně na ně mohou přispívat jen členové komunity Facebook.
Přejeme dobré diskuse.
       
Diskusní skupina pro Prahu 21
Patrioti – Trikolora – Přísaha
Patrioti Praha 21

PŘEDPOVĚĎ POČASÍ PRO PRAHU

Prague
◉
1°
Cloudy
Feels like: -2°C
Wind: 8km/h SW
Humidity: 88%
Pressure: 1021.67mbar
UV index: 0
9h10h11h12h13h
1°C
1°C
1°C
1°C
1°C
FriSatSun
0/-2°C
2/1°C
5/3°C
Weather forecast Prague, Czech Republic ▸

Praha 21 – Újezd nad lesy

MÉDIA A KOMUNIKACE

Kontakt
Powered by WordPress | theme Diamond